Pakiet naprawczy* / serwis Door2Door
Pakiet naprawczy dotyczy transportu hulajnogi od klienta do serwisu i z powrotem.
Obsługiwane hulajnogi w pakiecie naprawczym:
- Xiaomi M365 / PRO/ PRO 2/ Essential/ 3/ Mercedes itp.
- Fiat 500 F85/K10
- Frugal Storm/Dynamic/ Alpha
- Motus Scooty 8.5/ 10/ 10 Lite
Jeżeli nie znalazłeś swojego modelu na liście skontaktuj się z nami:537 899 604
Przewodnik krok po kroku:
1) Zakup pakiet naprawczy online i wypełnij formularz lub zadzwoń do nas: 537 899 604
2) Zapakuj przedmiot bezpiecznie najlepiej w oryginalny karton, upewniając się, że ładowarka jest również bezpiecznie zapakowana w pudełko. Paczka musi posiadać standardowy rozmiar prostokątu /kwadratu.
3) Zorganizujemy wysłanie do Ciebie kuriera po odbiór przesyłki.
4a) Naprawy – po zakupie pakietu naprawczego -
Po otrzymaniu przedmiotu sprawdzimy go i skontaktujemy się z Tobą, informując o usterce i kosztach części do naprawy. Jeśli zdecydujesz się kontynuować, możesz dokonać płatności kurierowi przy odbiorze lub przelewem bankowym, a my przeprowadzimy naprawę i odeślemy towar na wskazany adres. Jeśli zdecydujesz się nie kontynuować i chcesz otrzymać przedmiot z powrotem, nie ma problemu. Przedmiot zostanie starannie spakowany i wysłany tą samą firma kurierską pod ten sam lub wskazany przez ciebie adres.
4b) Serwis – po zakupie pakietu naprawczego oraz usług serwisowych z cennika.
Po otrzymaniu Twojego przedmiotu wykonamy pełną, kompleksową usługę lub usługi, które możesz wybrać z naszego CENNIKA.
Dodatkowe przedmioty
Jeśli podczas naprawy lub serwisu wymagane są jakiekolwiek części (takie jak nowe łożyska, klocki hamulcowe, opony, kable itp.), najpierw omówimy to z Tobą.
*Po zakupie pakietu naprawczego D2D zlecasz nam jedynie odbiór hulajnogi i jej późniejsze odesłanie. Wszystkie dalsze usługi są dodatkowo płatne.